OFERTA

Naszym celem jest kreowanie usług w indywidualny, zaspokajający oczekiwania sposób.

W ramach czynności zarządzania nieruchomościami oferujemy:

  1. prowadzenie ewidencji mieszkańców zamieszkałych w lokalach wg spisu,
  2. prowadzenie ewidencji opłat za zajmowane lokale,
  3. zawieranie i rozwiązywanie w imieniu Zleceniodawcy umów najmu lokali mieszkalnych, użytkowych i garaży – po uzyskaniu akceptacji właścicieli,
  4. zgodnie z udzielonym pełnomocnictwem dysponowanie wpływami czynszowymi do opłacania kosztów eksploatacji nieruchomości (opłaty podatkowe, ubezpieczenia, wynagrodzenia dozorcy, opłaty za naprawy i remonty),
  5. zlecanie i nadzór nad bieżącymi naprawami, usterkami przez sprawdzone ekipy; w przypadku remontów – prace uzgadniane z właścicielami,
  6. zawiadamianie właścicieli o lokalach mieszkalnych, użytkowych oraz garażach, zwolnionych w wyniku rozwiązania umowy z najemcą,
  7. dozorowanie zwolnionych lokali (przechowywania kluczy, udostępniania lokali do obejrzenia osobom zainteresowanym zawarciem umowy),
  8. prowadzenie dla lokali mieszkalnych i użytkowych pełnej dokumentacji i korespondencji związanej z najmem,
  9. egzekwowanie terminowego regulowania opłat czynszowych od najemców,
  10. zawieranie w imieniu właścicieli umów na dostawę mediów – energii elektrycznej, wywóz nieczystości stałych i ciekłych,
  11. opłacanie podatku od nieruchomości,
  12. występowanie w imieniu i na rzecz właścicieli przed wszelkimi organami  państwowymi i sądami oraz reprezentowania ich interesów,
  13. informowanie właścicieli na bieżąco o sprawach spornych oraz odpowiedzialności właścicieli,
  14. prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz wymaganej przepisami Prawa budowlanego dokumentacji technicznej tego obiektu (przeglądy roczne i pięcioletnie techniczne – oceniające sprawność techniczną budynku),
  15. zlecanie:
    • rocznych przeglądów instalacji gazowej,
    • rocznych przeglądów technicznych,
    • pięcioletnich przeglądów technicznych,
    • rocznych kontroli przewodów kominowych,
    • pięcioletnich przeglądów instalacji elektrycznej,
  16. księgowość:
    • rejestracja czynszów wpływających od najemców – możliwość comiesięcznego zestawienia imiennego wpływów oraz naliczeń dla poszczególnych najemców,
    • rozliczanie zgodnie z życzeniem właścicieli mediów na budynku – zgodnie z indywidualnymi licznikami, ryczałtowo itp.,
    • rejestracja kosztów ponoszonych na budynku w rachunku miesięcznym oraz narastająco,
    • comiesięczny wydruk (nie później niż do 15 – go następnego miesiąca) przychodów i kosztów dla budynku oraz salda środków dla budynku,
    • wystawiania w imieniu właścicieli rachunków, faktur VAT dla lokali użytkowych,
  17. kontrolę pracy dozorcy.

W ramach usługi ponosimy ciężar konieczności podejmowania wszelkich decyzji i ich realizacji związanych ze zwykłą eksploatacją nieruchomości. Komfortowość sytuacji dla Właściciela wyraża się w ograniczeniu jego obowiązków jedynie do podejmowania najważniejszych decyzji. (Nie wyłącza to oczywiście możliwości Klienta co do szerszej ingerencji w sprawy zarządu).
Zakres usługi zarządu jest indywidualnie negocjowany i dostosowywany do potrzeb Zleceniodawcy. Opłata pobierana przez naszą firmę uzależniona jest od ustalonego zakresu obowiązków.