Dla wspólnot mieszkaniowych oferujemy następujące usługi:
- zorganizowanie pierwszego zebrania wspólnoty,
- dokonania rejestracji wspólnoty,
- prowadzenie i aktualizacja dokumentów lokalowych w tym spisu właścicieli i najemców oraz osób wspólnie zamieszkujących,
- pobieranie i windykacja należności z tytułu pożytków jak i innych przychodów, oraz należności wynikających z kosztów zarządu i funduszu remontowego,
- zwoływanie i organizowanie corocznego zebrania, najpóźniej do końca marca każdego roku,
- przygotowywanie projektów umów,
- przygotowywanie projektów uchwał,
- składanie rocznych sprawozdań z działalności zarządcy,
- składanie rocznych bilansów i rozliczeń finansowych w podziale na części wspólne nieruchomości – w odniesieniu do wysokości udziałów i indywidualnie w odniesieniu do lokalu,
- prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz wymaganej przepisami Prawa budowlanego dokumentacji technicznej tego obiektu,
- kontrolę techniczną i okresowe przeglądy nieruchomości i urządzeń stanowiących jej wyposażenie techniczne oceniające sprawność techniczną budynku, zgodnie z wymaganiami prawa budowlanego,
- wykonywanie przeglądów kominiarskich, gazowych, ogólnobudowlanych,
- utrzymanie terenu wokół posesji,
- sprzątanie korytarzy klatek schodowych,
- zawieranie i negocjowanie umów z podmiotami gospodarczymi na dostawę koniecznych mediów energetycznych – kontrola realizacji i rozliczenie umów,
- zawieranie i negocjowanie umów na realizację zadań inwestycyjnych i remontowych – nadzorowanie, odbiór prac i rozliczenie umów,
- ubezpieczenie budynku położonego na tej nieruchomości zgodnie z podejmowanymi w tym zakresie uchwałami Wspólnoty,
- prowadzenie rachunku bankowego Wspólnoty i dokonywanie bieżących rozliczeń poprzez ten rachunek,
- prowadzenie księgowości,
- reprezentowania wspólnoty na zewnątrz,
- pomoc i doradztwo.
Zakres usługi zarządu jest indywidualnie negocjowany i dostosowywany do potrzeb Zleceniodawcy. Opłata pobierana przez naszą firmę uzależniona jest od ustalonego zakresu obowiązków.